شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۹ ۱۴۲
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران خراسان جنوبی با مدیرعامل کزغال

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران خراسان جنوبی با مدیرعامل کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، نشست برزگران، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی و همراهان وی روز سه شنبه تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در محل سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت انجام شد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی در این دیدار گفت: مایه مباهات است که با شرکتی همچون زغال سنگ پروده طبس که در چرخه اقتصادی کشور تأثیر گذار است، همکاری بیشتری داشته باشیم و بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه مالی و اقتصادی در راستای تحقق ارتباط بانک با صنعت، تأکید و آمادگی خود را اعلام نمود.

در ادامه این جلسه، مجلل، معاون مالی و اقتصادی شرکت ضمن تقدیر از تعاملات بانک رفاه کارگران، صدور موافقت اصولی انتشار اوراق گواهی سرمایه گذاری خاص، افزایش سقف تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات پرسنلی(طرح افق) به نیروهای شاغل و افتتاح شعبه زغال‌سنگ را به عنوان درخواست های شرکت زغال سنگ پروده طبس مطرح نمود.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ایام ماه مبارک رمضان به ویژه عید سعید فطر، به بیان فعالیت های معدنکاری این مجموعه زغالی پرداخت و عنوان کرد از افتخارات شرکت به عنوان بزرگترین مجموعه تولید کننده زغال سنگ کشور، متمرکز بودن حسابهای بانکی و گردش مالی در بانک های سطح شهر طبس می باشد.

کریتی ثانی به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و افزود با برنامه ریزی انجام شده در شرکت زغال سنگ پروده طبس و اجرای طرح های توسعه به دنبال افزایش تولید ملی زغال سنگ مورد نیاز واحدهای کک سازی کشور هستیم.

وی در ادامه به چالش عدم تأمین ارز مورد نیاز خرید تجهیزات و ماشین آلات معدنی و تأمین مالی طرح های توسعه پرداخت و خواستار همکاری بیشتر و سرمایه گذاری مشترک بانک رفاه کارگران با شرکت زغال سنگ پروده طبس شد.

قابل ذکر است مدیر طرح و برنامه بانک رفاه کارگران استان خراسان جنوبی، رئیس بانک رفاه کارگران شعبه مرکزی طبس و معاون وی و همچنین تعدادی از مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: