چهارشنبه, ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳ ۳۲۶
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار نوروزی مدیرعامل کزغال با کارکنان

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس به مناسبت آغاز سال نو با کارکنان ستادی و عملیاتی دیدار نمود.

دیدار نوروزی مدیرعامل کزغال با کارکنان

به گزارش روابط عمومی کزغال، به مناسبت آغاز سال 1403 هجری شمسی و در ایام عید نوروز باستانی، مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس به دیدار نوروزی کارکنان در اداره مرکزی و سایت معدن رفتند.

کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس ضمن تبریک حلول بهار طبیعت و بهار قرآن، از تلاش های چشمگیر و خدمات ارزشمند کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف و برنامه های شرکت تقدیر نمود و هدف از حضور در میان کارکنان را جایگاه ویژه و اهمیت فعالیت‌های این عزیزان در گردش چرخ‌های اقتصادی کشور دانست.

مدیرعامل کزغال با اشاره به جایگاه زغال سنگ در اقتصاد کشور به ویژه صنعت فولادسازی، سال 1403 را بسیار مهم و حساس ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد در سال پیش رو برنامه‌ها، تکالیف محوله و اهداف شرکت زغال سنگ پروده طبس با کمک، همت و یاری همه متخصصان این شرکت به بهترین نحو محقق شود.

کریتی ثانی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت مدیران عامل شستا و تاصیکو و همچنین مسئولین استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس، از برنامه های توسعه در منطقه معدنی پروده با هدف افزایش تولید ملی زغال سنگ گفت و افزود این بنگاه اقتصادی، شایستگی و پتانسیل های لازم برای پیشرفت و توسعه منطقه را در درون خود دارد و همه ارکان شرکت باید برای شکوفا شدن این استعدادها تلاش نمایند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: