یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۲۵ ۱۵۸
طبقه بندی: آرشیو
چچ

دیدار رئیس دانشگاه آزاد طبس با مدیرعامل کزغال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس با مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس دانشگاه آزاد طبس با مدیرعامل کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، با هدف تعامل دانشگاه و صنعت، نشست هوشیار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس و همراهان وی روز پنجشنبه تاریخ 17 اسفندماه 1402با کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در محل اداره مرکزی این شرکت انجام شد.

در این دیدار، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس به بیان فعالیت های معدنکاری این مجموعه زغالی پرداخت و افزود این شرکت در راستای افزایش تولید ملی و حفظ اشتغال پایدار منطقه به دنبال برنامه های توسعه در بلوک های جدید پهنه زغالی طبس می باشد. وی برای توسعه فناوری‌های معدنی، خواستار همکاری و پژوهش مشترک در این حوزه شد.

در ادامه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس فعالیت های شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در حوزه های مختلف به ویژه انجام مسئولیت های اجتماعی در سطح شهرستان طبس را قابل تقدیر دانست و ضمن اشاره بر اهمیت شرکت زغال سنگ پروده طبس در حوزه تولید زغال سنگ کشور، بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد در راستای تحقق ارتباط دانشگاه با صنعت، تأکید و آمادگی خود را اعلام نمود.

در حاشیه این برنامه، بازدید از مجموعه های ورزشی و آبی، زمین های چمن طبیعی و مصنوعی و پروژه های رفاهی در حال ساخت شرکت انجام شد.

قابل ذکر است رئیس اداره توسعه و مدیریت منابع و مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی طبس و مدیر روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: