سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰ ۱۹۳
طبقه بندی: آرشیو
چچ

جلسه تبیین دستاوردهای کزغال و هم اندیشی انتخابات برگزار گردید.

جلسه تبیین دستاوردها و هم اندیشی انتخابات ویژه خانواده بزرگ شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

جلسه تبیین دستاوردهای کزغال و هم اندیشی انتخابات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کزغال، با توجه به برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلسه تبیین دستاوردها و هم اندیشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان طبس و مدیرعامل، معاونین، مدیران، امام جماعت و تعدادی از کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت زغال سنگ پروده طبس روز سه شنبه تاریخ 8 اسفندماه 1402 برگزار گردید.

کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارکنان شاغل و بازنشسته، به بیان دستاوردها و توانمندی های شرکت از ابتدای فعالیت تا کنون پرداخت و گفت این مجموعه معدنی به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور، جایگاه ویژه ای در اقتصاد منطقه و صنعت فولاد کشور دارد. حاضرین در جلسه، انتخابات را مهمترین مسئله کنونی کشور دانستند و از خانواده بزرگ کزغال برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی، امام جمعه طبس، دستاوردها و فعالیت های شرکت زغال سنگ پروده طبس به ویژه در حوزه انجام مسئولیت های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و عنوان نمود مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بوده است که نمی توانیم را تبدیل به می توانیم، کردیم.

رحیمی، فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان طبس و خانواده بزرگ کزغال به حضور حداکثری در انتخابات، به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های دولت سیزدهم در سطح کشور و منطقه پرداخت.

قابل ذکر است حقانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و بدیعی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان طبس در این برنامه حضور داشتند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: