شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷ ۲۸۶
طبقه بندی: آرشیو
چچ

درخشش کزغال در مسابقات سراسری قرآن کریم شستا

برترین های قرآنی شرکت زغال سنگ پروده طبس در دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی حضور یافتند.

درخشش کزغال در مسابقات سراسری قرآن کریم شستا

به گزارش روابط عمومی کزغال، دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در دو رشته حفظ و قرائت با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران شستا و تاصیکو به مدت دو روز در تاریخ های 21 و 22 دی ماه 1402 به میزبانی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، 180 نفر برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی از هلدینگ شستا و شرکت های تابعه در رشته های حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء و حفظ 1 جزء و همچنین رشته های قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در دو بخش برادران و خواهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت قرآنی دو روزه، آقایان احمد باقری در رشته قرائت تحقیق مقام سوم و جواد فهرستی ثانی در رشته حفظ ۵ جزء مقام دوم و خانم ها معصومه باقری در رشته حفظ کل مقام سوم، زینب آذرم در رشته حفظ ۱۰ جزء مقام اول و خانم زهره سادات سجادی در رشته حفظ ۵ جزء مقام دوم را کسب نمودند و در آیین اختتامیه مسابقات فوق، از افتخار آفرینان شرکت زغال سنگ پروده طبس تقدیر و تجلیل شد.

قابل ذکر است نفرات اول و دوم برنامه مذکور به مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی که بهمن ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می گردد، اعزام خواهند شد.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: