یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۰ ۱۷۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

در گرامیداشت هفته زن و مقام مادر صورت گرفت:

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در کزغال

دومین دوره مسابقات ورزشی ویژه بانوان شاغل و همسران شاغلین شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار گردید.

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، همزمان با ایام خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، دومین دوره مسابقات ورزشی ویژه بانوان شاغل و همسران شاغلین شرکت زغال سنگ پروده طبس در رشته های والیبال و شنا در مجموعه ورزشی شرکت اجرا شد و در پایان از افراد برتر و داوران برگزاری رویداد مذکور تجلیل شد.

در این دوره از رقابت ها، 48 نفر در قالب شش تیم هشت نفره در رشته والیبال حضور داشتند، که بعد از انجام ۷ بازی، تیم مینو در رده دوم این مسابقات قرار گرفت و تیم والیبال الزهرا به مقام قهرمانی دست یافت.

در ادامه این مسابقات ورزشی، 20 نفر در رشته شنا در سه ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در کرال سینه، خانم ها زهرا رحیمی، زهرا نظری و زهرا رمضانی، در کرال پشت، خانم ها زهرا معماریان، نجمه ابراهیمی و سمانه جلالی و در قورباغه، خانم ها لیلی شریفی، تکتم ولی زاده و زینب لطفی، به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

قابل ذکر است این دوره از مسابقات به همت واحد تربیت بدنی شرکت زغال سنگ پروده طبس و با هدف ایجاد نشاط و افزایش روحیه بانوان شاغل و همسران شاغلین این مجموعه معدنی برگزار گردید.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: