پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۵۷ ۲۱۱
طبقه بندی: آرشیو
چچ

حضور کزغال در نمایشگاه روایت پیشرفت

شرکت زغال سنگ پروده طبس در نمایشگاه روایت پیشرفت شهرستان طبس حضور یافت.

حضور کزغال در نمایشگاه روایت پیشرفت

به گزارش روابط عمومی کزغال، نمایشگاه روایت پیشرفت شهرستان طبس با هدف بیان توانمندی ها و دستاوردهای شهرستان طبس از تاریخ ۹ لغایت ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ در مجموعه ورزشی آزادی طبس برگزار شد.

در این رویداد ۶ روزه، ادارات، نهادها، دستگاه های اجرایی و همچنین شرکت های معدنی، صنعتی و دانش بنیان شهرستان طبس حضور داشتند و شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ ایران و از شرکت های تابعه هلدینگ صدرتأمین با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی ها در این نمایشگاه حضور فعال داشت.

روایتگری فعالیت‌های معدنکاری، معرفی دستاوردها و بیان برنامه‌های توسعه و چشم انداز افق سال 1407، از برنامه های شرکت زغال سنگ پروده طبس در حاشیه برگزاری نمایشگاه مذکور بود.

شایسته ذکر است معاونین هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، امام جمعه، فرماندار و معاونین وی، روسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، تعداد کثیری از دانش آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه و عموم مردم شهرستان طبس، تعدادی از اعضای شورای شهر و شهرداران شهرهای استان خراسان جنوبی و هیئت مدیره و خانواده بزرگ شرکت زغال سنگ پروده طبس از پاویون این مجموعه معدنی در نمایشگاه روایت پیشرفت بازدید نمودند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: