شنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۱ ۲۱۶
طبقه بندی: آرشیو
چچ

به منظور پاسداشت هفته بسیج صورت گرفت:

برگزاری همایش بصیرتی قدس توسط کزغال

در ادامه برنامه‌های شاخص و محوری گرامیداشت هفته بسیج، همایش بصیرتی قدس به همت واحد بسیج شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

برگزاری همایش بصیرتی قدس توسط کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، در راستای بزرگداشت هفته بسیج و روشنگری تحولات اخیر غزه و حوادث فلسطین، همایش بصیرتی قدس روز پنجشنبه دوم آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اعضای شورای شهر و شهردار و تعداد کثیری از روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس در محل اداره مرکزی این مجموعه معدنی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، زیارت پرفیض عاشورا قرائت و سپس چند قطعه موسیقی حماسی توسط گروه سرود عاشقان ولایت شهرستان طبس اجرا گردید‌.

در ادامه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، به تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان پرداخت.

سخنرانی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، از دیگر بخش‌های این همایش بود. وی ضمن عنوان بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج مستضعفان، اظهار کرد یکی از مسائل مهم جامعه بصیرت است و داشتن بصیرت باید همراه با شجاعت باشد، که خوشبختانه مردم جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در مقابل دشمنان، بصیر و هوشیار هستند.

تقدیر از فرزندان شاغل شهدا و بسیجیان نمونه شرکت زغال سنگ پروده طبس، پایان بخش همایش بصیرتی قدس بود.

قابل ذکر است تعدادی از معاونین و مدیران و جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت زغال سنگ پرورده طبس در این برنامه معنوی حضور داشتند. روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: