پنجشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۳۰ ۲۴۴
طبقه بندی: آرشیو
چچ

بازدید مدیر نظارت بر امور شرکت‌های تابعه تاصیکو از کزغال

مدیر نظارت بر امور شرکت های تابعه هلدینگ صدر تأمین از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس بازدید نمود.

بازدید مدیر نظارت بر امور شرکت‌های تابعه تاصیکو از کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، هاشم زاده، مدیر نظارت و فائز، کارشناس ارشد نظارت بر امور شرکت های تابعه صدر تأمین روز سه شنبه 2 ابانماه 1402 در سفر به شهرستان طبس، با حضور در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس، از نزدیک در جریان فعالیت های معدنکاری این مجموعه زغالی قرار گرفتند.
بازدید از طرح توسعه در بلوک شش و عملیات اکتشافات در بلوک هفت پرورده چهار، استخراج زغال سنگ خام از اولین معدن تمام مکانیزه زغال سنگ ایران و عملیات فرآوری و تولید کنسانتره در کارخانه زغالشویی، از برنامه های این سفر دو روزه به پایتخت صنعت زغال سنگ کشور بود.
کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در جریان این بازدید به کمبود کنسانتره زغال سنگ مورد نیاز واحدهای کک سازی کشور اشاره کرد و افزود با اجرای طرح های توسعه در منطقه زغال دار پروده طبس به روش مکانیزه، به دنبال افزایش تولید ملی این ماده معدنی هستیم.
هاشم زاده، مدیر نظارت بر امور شرکت های هلدینگ صدر تأمین ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در شرکت زغال سنگ پروده طبس، ارتقای کیفیت در تمامی فرآیندها، هم‌افزایی شرکت‌ها با یکدیگر و هماهنگی برای رفع مشکلاتی که خارج از چهارچوب تصمیم‌گیری‌های داخلی است، را از اهداف واحد نظارت‌ در مجموعه شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین برشمرد و افزود اولویت تاصیکو بهبود مستمر روند فعالیت‌هاست و امیدواریم بتوانیم زبان گویای شرکت‌ها از جمله شرکت زغال سنگ پروده طبس در هلدینگ باشیم و به رفع موانعی که فعالیت‌های این شرکت معدنی را محدود کرده است، کمک کنیم.
قابل ذکر است، شرکت زغال سنگ پروده طبس که بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کک شوی ایران است، در حال حاضر حدود 64 درصد تولید منطقه ای و حدود 39 درصد تولید ملی را در اختیار داشته و تأمین کننده عمده خوراک صنعت کک سازی ایران است و از اواخر سال 1399 با نماد کزغال وارد بازار سرمایه شد تا فصل جدیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی منطقه را شکل دهد. قابل ذکر است شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین سهام دار عمده شرکت زغال سنگ پروده طبس می باشد.
روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: