پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۹ ۱۷۸
طبقه بندی: آرشیو
چچ

با هدف معرفی پیشرفت‌ها و برنامه‌های توسعه کزغال صورت گرفت:

بازدید خبرنگاران استان خراسان جنوبی از معدن پروده طبس

به منظور حرکت در مسیر جهاد تبیین، برنامه بازدید اصحاب رسانه از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس انجام شد.

بازدید خبرنگاران استان خراسان جنوبی از معدن پروده طبس

به گزارش روابط عمومی کزغال، تعداد ۲۲ نفر از خبرنگاران استان خراسان جنوبی در قالب تور رسانه‌ای با عنوان راهیان پیشرفت با همراهی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و با حضور مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ از سایت معدن این شرکت بازدید نمودند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های معدنکاری اولین مجموعه تمام مکانیزه استخراج زیرزمینی زغال سنگ کشور قرار گرفتند.

کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در این رویداد رسانه‌ای به بیان برنامه‌های تولید در سال مهار تورم و رشد تولید پرداخت و عنوان کرد این مجموعه معدنی در سال ۱۴۰۱ موفق شد با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان شرکت، بالاترین میزان استخراج زغال سنگ خام و تولید کنسانتره را محقق نماید که این دستاورد بی نظیر به عنوان یک رکورد ملی ثبت گردید.

کریتی ثانی به بیان برنامه‌های توسعه شرکت پرداخت و گفت برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در افق سال ۱۴۰۷ به چشم انداز تولید ۲میلیون تن کنسانتره زغال سنگ در سال برای تأمین خوراک مورد نیاز واحدهای کک سازی کشور برسیم.

وی به ایجاد اشتغال پایدار شرکت در منطقه اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه شرکت محسوب می‌شود و حفظ سرمایه‌های انسانی و توسعه شایستگی‌ها و توانمندی‌های آنها و همچنین سلامتی این عزیزان در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد، شرکت زغال سنگ پروده طبس در کنار توجه و اهتمام به افزایش تولید ملی زغال سنگ، در پروژه‌ها و برنامه‌های عام المنفعه منطقه و شهرستان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت داشته و نقش مؤثری دارد.

فرماندار طبس در این برنامه ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل و کارکنان شرکت زغال سنگ پروده طبس، هدف از برگزاری این بازدیدهای میدانی را آشنایی هرچه بیشتر مردم با شرایط و تحولات حال حاضر حوزه صنعت و معدن کشور و ایجاد یک جهاد رسانه‌ای به منظور روشنگری و امید آفرینی دانست.

خبرنگاران حاضر در این تور رسانه ای، پرسش های خود را مطرح کردند و مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس و سایر مسئولان مرتبط به سوالات پاسخ دادند.

شایان ذکر است روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس در این برنامه رسانه‌ای حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: