پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۰ ۲۴۴
طبقه بندی: آرشیو
چچ

بازدید معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور از معدن پروده طبس

معاون امور صنعت سازمان پدافند غیرعامل کشور از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس بازدید نمود.

بازدید معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور از معدن پروده طبس

به گزارش روابط عمومی کزغال، ملک، معاون امور صنعت سازمان پدافند غیرعامل کشور و همراهان وی در سفر به استان خراسان جنوبی روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، از سایت معدن این شرکت بازدید نمودند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های معدنکاری این مجموعه زغالی قرار گرفتند.
معاون امور صنعت سازمان پدافند غیرعامل کشور، ارزیابی اقدامات پدافند غیرعامل در صنایع معدنی و تسری مباحث پدافند غیرعامل به منظور مصونیت بخشی در مواجهه با مخاطرات را از اهداف این بازدید یاد کرد و نقش زغال سنگ در توسعه اقتصادی کشور را قابل توجه دانست.
وی گفت بازدید از مراکز با اهمیت صنعتی و اقتصادی کشور و همچنین برگزاری رزمایش‌ها، مانورها و تمرین‌های آمادگی در برابر مخاطرات، از برنامه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برای حفظ و صیانت از سرمایه‌ها به ویژه سرمایه های انسانی می‌باشد.
مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس به تشکیل کمیته پدافند غیرعامل از ابتدای معدنکاری مکانیزه این شرکت تاکنون اشاره کرد و افزود ارزیابی و پایش محیطی به طور مرتب و دقیق در این مجموعه انجام می‌شود و تمهیدات لازم برای مواجهه با مخاطرات احتمالی در شرکت به ویژه سایت معدن لحاظ شده است.
کریتی ثانی از کمبود برق در کشور به عنوان یکی از مخاطرات اصلی شرکت زغال سنگ پروده طبس یاد کرد و گفت، در راستای تکمیل زنجیره ارزش در حوزه زغال سنگ، به دنبال راه‌اندازی نیروگاه حرارتی زغال سنگ سوز در طبس هستیم تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز، تنوع در سبد انرژی کشور را ایجاد کنیم.
شایان ذکر است معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری طبس و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس در این برنامه حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: