شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱ ۲۴۶
طبقه بندی: آرشیو
چچ

کزغال میزبان مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل بازرسی کار و سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور، از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس بازدید نمودند.

کزغال میزبان مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش روابط عمومی کزغال، پرنده، مدیرکل بازرسی کار و جلیلی، سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور و همچنین اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی در سفر به شهرستان طبس، روز چهارشنبه 19 مهرماه 1402 با حضور در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس، از نزدیک در جریان فعایت های معدنکاری این شرکت قرار گرفتند.
بازدید از اولین کارگاه تمام مکانیزه استخراج زیرزمینی زغال سنگ کشور به روش جبهه کار طولانی و ارزیابی بخش های مختلف رفاهی، مراکز اورژانس و آتش نشانی، ایمنی و بهداشت کار شرکت، از برنامه های سفر مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پایتخت صنعت زغال سنگ کشور بود.
مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان این بازدید، شرکت زغال سنگ پروده طبس را افتخار معدنکاری ایران برشمرد و رعایت اصول ایمنی در این شرکت معدنی را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های توسعه شرکت و حمایت های دولت، شاهد روند افزایش تولید کنسانتره زغال سنگ در کشور و بی نیازی از واردات این ماده معدنی باشیم.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی، از شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین شرکت معدنی استان یاد کرد و افزود باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر رشد تولید درسال ۱۴۰۲، در کنار تمامی شرکت های معدنی خواهیم بود و از برنامه های تحول و توسعه آنها حمایت خواهیم کرد تا شاهد اشتغال پایدار و ارتقاء سطح معیشت کارگران و معدنکاران منطقه باشیم.
قابل ذکر است رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس و بازرسین کار ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان خراسان جنوبی، در این برنامه حضور داشتند.
روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: