شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۷ ۲۴۴
طبقه بندی: آرشیو
چچ

با هدف دلجویی و همراهی صورت گرفت:

دیدار با فرزندان محصل کارکنان فقید کزغال در آستانه سال تحصیلی جدید

در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس با خانواده های کارکنان فقید مجموعه دیدار نمود.

دیدار با فرزندان محصل کارکنان فقید کزغال در آستانه سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی کزغال، در مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس و همچنین مدیرعامل و تعدادی از معاونین شرکت زغال سنگ پروده طبس، دیدار و گفتگو با خانواده‌های شاغلین فوت شده صورت گرفت و از فرزندان محصل آنها تکریم شد.
کدخدایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان حاضر در این برنامه، از مدرسه به عنوان محل تجربه زندگی یاد کرد و گفت: هر چند شما تجربه تلخی را پشت سر گذرانده‌اید، ولی در سایه الطاف خداوندی و حمایت خانواده و شرکت زغال سنگ پروده طبس باید با تلاش و سخت کوشی در طول تحصیل، از بزرگترین افتخارات آموزش و پرورش شهرستان طبس در مسیر استعداد خویش باشید.
رفیعی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طبس، ضمن آرزوی مغفرت و آمرزش برای کارکنان فوت شده شرکت، حمایت‌های مالی و معنوی شرکت زغال سنگ پروده طبس از خانواده‌های شاغلین متوفی را قابل تقدیر دانست.
کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کارکنان فقید شرکت، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه شرکت زغال سنگ پروده طبس برشمرد و اذعان داشت جایگاه خانواده های کارکنان از اهمیتی ویژه برخوردار می‌باشد و این امر در زمان فقدان همکاران در قالبی متفاوت به عنوان یک وظیفه اخلاقی و اجتماعی پررنگ‌تر می‌گردد و صیانت و حفظ منزلت و تکریم بازماندگان به ویژه فرزندان آنها، یک مسئولیت انسانی قلمداد می‌شود.
در این نشست، خانواده‌های شاغلین متوفی از شرکت زغال سنگ پروده طبس که در برنامه‌های مختلف حامی و همراه آنها و به خصوص فرزندانشان می‌باشد، قدردانی نمودند.
روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: