جمعه, ۰۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵ ۲۹۹
طبقه بندی: آرشیو
چچ

در هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

اردوی فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای کارکنان کزغال

به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اردوی یک روزه فرهنگی، ورزشی و تفریحی به صورت خانوادگی برای کارکنان شرکت زغال سنگ پروده طبس اجرا گردید.

اردوی فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای کارکنان کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، در ادامه اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی برای خانواده بزرگ شرکت زغال سنگ پروده طبس با هدف ارج نهادن به تلاش و خدمات کارکنان شرکت و همچنین به منظور افزایش روحیه و نشاط اجتماعی، اردوی خانوادگی کارکنان شرکت زغال سنگ پروده طبس در محل اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی روستای ییلاقی خرو شهرستان طبس برپا شد.
در این مراسم که به همت واحد بسیج شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار گردید نزدیک به 400 نفر از کارکنان و خانواده های آنها حضور داشتند، برنامه های ورزشی متنوع شامل مینی فوتبال، دارت، تیراندازی و طناب کشی و همچنین برنامه های فرهنگی از جمله کارگاه شناخت مواد مخدر برای بانوان، کارگاه اسلحه شناسی برای آقایان و ایستگاه نقاشی برای کودکان برگزار شد.
از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این رویداد فرهنگی، اقامه نماز ظهر و عصر در محل اردوگاه بود.
اجرای سرودهای حماسی توسط گروه سرود عاشقان ولایت و اجرای مسابقات شاد و مفرح برای کارکنان و خانواده آنها از دیگر برنامه شرکت زغال سنگ پروده طبس بود، که در ادامه این اردوی یک روزه انجام شد و به افراد برگزیده، جوایزی اهدا گردید.
روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: