یکشنبه, ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹ ۴۵۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

همزمان با هفته دولت صورت گرفت:

تقدیر از عملکرد کارکنان کزغال

در آستانه روز کارمند، از کلیه ارکان شرکت زغال سنگ پروده طبس تجلیل شد.

تقدیر از عملکرد کارکنان کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان عمل و اخلاص،شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت، در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت زغال سنگ پروده طبس، از خانواده بزرگ شرکت در دستیابی به اهداف و نتایج عملکرد 3 ماهه اول سال 1402 تجلیل شد.

کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در این مراسم از زحمات و تلاش معاونین، مدیران و تمامی پرسنل سختکوش شرکت اعم از کارگران، تکنسین ها و کارشناسان به خاطر موفقیت در تحقق اهداف و برنامه های شرکت قدردانی نمود و مسئولیت پذیری کارکنان را رمز موفقیت های شرکت زغال سنگ پروده طبس دانست.

کریتی ثانی ضمن تشریح دستاوردهای شرکت زغال سنگ پروده طبس در سه ماه ابتدای سال 1402، در ادامه سخنان خویش افزود، با توجه به برنامه های توسعه در معادن زغال سنگ پروده طبس به منظور افزایش تولید ملی این ماده معدنی، نیاز به تجهیزات و ماشین آلات جدید می باشد که در این خصوص به دنبال بومی سازی و تأمین تجهیزات مورد نیاز از داخل کشور هستیم تا ضمن جلوگیری از خروج ارز، از وابستگی به کشورهای خارجی بی نیاز و عامل مؤثری در توسعه اقتصادی ایران باشیم.

وی بر ضرورت توجه جدی و همیشگی رعایت قوانین و مقررات ایمنی معادن تأکید کرد و به تمامی کارکنان شرکت توصیه نمود برای رسیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده، ضمن حفظ وفاق و همدلی، با عشق کار کنند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: