شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۴۹ ۳۲۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

بررسی زمینه‌های همکاری در دیدار رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای طبس با مدیرعامل کزغال

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی(ع) طبس با مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس دیدار و گفتگو کرد.

بررسی زمینه‌های همکاری در دیدار رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای طبس با مدیرعامل کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، نشست رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی(ع) طبس و همراهان وی با مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس با هدف همگرایی دانش و صنعت روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ در محل اداره مرکزی شرکت صورت گرفت ‌.

نخعی، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) طبس در این دیدار ضمن بیان توانمندی و پتانسیل آن مرکز آموزش عالی گفت دانشگاه فنی و حرفه‌ای نماد و سمبل دانشگاه نسل چهارم در بین دانشگاه‌های ایران است.

وی در ادامه به توسعه، اشتغال و کارآفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای طبس اشاره کرد و این امر را هدف، رسالت و مأموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور دانست.

کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس از این مجموعه معدنی مکانیزه به عنوان یک دانشگاه معدنی در ایران یاد کرد و گفت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و رونق تولید به دنبال بومی‌سازی تکنولوژی های مورد نیاز در خصوص طراحی و توسعه معادن و همچنین ساخت تجهیزات و قطعات مورد نیاز شرکت در داخل کشور هستیم و برای انجام این مهم نیاز به همکاری دانشگاه برای انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان می باشد.

وی به کمبود نیروی انسانی ماهر در شرکت زغال سنگ پروده طبس اشاره کرد و افزود با توجه به طرح‌های توسعه در دست اقدام، این شرکت آمادگی دارد از فارغ‌التحصیلان برتر آن مرکز آموزش عالی در رشته‌های مورد نیاز استفاده نمایند.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: