شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷ ۲۷۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

اعلام آمادگی کزغال برای مشارکت در تولید و کاشت نهال

شرکت زغال سنگ پرورده طبس با نگاه ملی و رویکرد آینده نگر نسبت به مسائل زیست محیطی منطقه، در نهضت تولید و کاشت نهال کشور مشارکت خواهد کرد.

اعلام آمادگی کزغال برای مشارکت در تولید و کاشت نهال

به گزارش روابط عمومی کزغال، کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی و همراهان روز ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲ در محل اداره مرکزی شرکت، عنوان کرد این مجموعه معدنی آماده است در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و با نگاه ملی و همگام با راهبردهای جهانی در طرح کشوری تولید و کاشت نهال و توسعه فضای سبز در محدوده زیست محیطی معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس همکاری و مشارکت نماید.

کریتی ثانی افزود ما می توانیم با شرکت در طرح های عام المنفعه در کنار مشارکت همگانی، با توسعه فضای سبز منطقه به سمت ثروت آفرینی برای جامعه و ایجاد محیط زیست سالم حرکت کنیم.

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی در این دیدار به چشم انداز بلند مدت کشور در جهت حفظ و توسعه پوشش گیاهی و افزایش سرانه فضای سبز اشاره کرد و گفت این موضوع با مشارکت مردمی محقق خواهد شد. وی از اینکه شرکت علاوه بر تولید و تأمین حداکثری زغال سنگ مورد نیاز کشور، به مسائل زیست محیطی و توسعه فضای سبز منطقه اهمیت می‌دهد، از شرکت زغال سنگ پروده طبس تقدیر نمود.

قابل ذکر است در این دیدار نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طبس حضور داشت.

روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: