یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۴۰ ۸۲۹
طبقه بندی: آرشیو
چچ

در مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی 1401 کزغال تصویب شد:

صورت های مالی با سود خالص 926 میلیارد تومانی

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 شرکت زغال سنگ پروده طبس در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.

صورت های مالی با سود خالص 926 میلیارد تومانی

به گزارش روابط عمومی کزغال، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زغال سنگ پروده طبس برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401، با حضور بیش از ۸۰ درصد سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار روز یکشنبه 28 خردادماه سال 1402 در محل سالن شهید آوینی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران و به صورت پخش آنلاین برای اطلاع کلیه سهامداران شرکت، برگزار گردید.

در مجمع فوق العاده این شرکت، هیأت رییسه مجمع به ریاست محمدرضا درخشنده، نماینده شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین تشکیل شد و مفاد اساسنامه کزغال به منظور تطبیق با ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار، اصلاح و مورد تصویب قرار گرفت.

در ابتدای جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این مجموعه معدنی، کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس و دبیر مجمع، گزارش فعالیت هیأت مدیره و گزارشی از عملکرد و دستاوردهای کزغال در سال 1401 و همچنین برنامه ها و اهداف توسعه شرکت به ویژه خرید تجهیزات و ماشین آلات ست دوم لانگوال و طرح تجهیز بلوک 6 پروده 4 را ارائه نمود.

کریتی ثانی از افزایش 75 درصدی سرمایه شرکت زغال سنگ پروده طبس در آبان ماه 1401 گفت و افزود درآمد عملیاتی شرکت با 87 درصد افزایش نسبت به سال مالی 1400، به رقم 27.370.993 میلیون ریال رسید. وی با اشاره به رکوردهای تاریخی شرکت زغال سنگ پروده در سال1401 در تولید زغال سنگ خام و کنسانتره گفت: سود خالص شرکت با افزایش 85 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به عدد 9.265.724 میلیون ریال رسیده است.

در ادامه جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت زغال سنگ پروده طبس، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 کزغال مطرح و بررسی شد.

درخشنده، رییس مجمع در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد و گزارشات مالی و مدیریتی شرکت زغال سنگ پروده طبس در سال 1401، با اشاره به تحقق سود خالص 9.265.724 میلیون ریال کزغال در سال مالی 1401 افزود با این رقم، میزان سود انباشته شرکت زغال سنگ پروده طبس به عدد 9.748.070 میلیون ریال رسید.

در مجمع عمومی عادی سالیانه کزغال با رأی حداکثری سهامداران، صورت های مالی شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان اولین بهره بردار معدن تمام مکانیزه استخراج زغال سنگ ایران تصویب شد و مقرر گردید 91.5درصد سود خالص سال مالی 1401 به مبلغ 8.925.000 میلیون ریال بین سهامداران تقسیم شود تا به این ترتیب، سهامداران به ازای هر سهم مبلغ 2550 ریال سود دریافت نمایند.

موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی بصیر محاسب توس به عنوان حسابرس علی البدل برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 انتخاب گردید.

روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شرکت با اکثریت آراء به تصویب مجمع رسید.

شایان ذکر است عملکرد، برنامه ها و اهداف توسعه شرکت زغال سنگ پروده طبس در سایه حمایت اعضای هیأت مدیره شرکت و تاصیکو به عنوان سهامدار عمده، مؤید ارزنده بودن سهام کزغال و اهمیت صیانت و حمایت از حقوق سهامدار در سیاست گذاری این شرکت است.

آدرس کوتاه شده: