شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۳۵ ۴۸۶
طبقه بندی: آرشیو
چچ

رشد تولید در کارنامه عملکرد 9ماهه کزغال

افزایش 84 درصدی تولید 9 ماهه زغال سنگ پروده طبس در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته

رشد تولید در کارنامه عملکرد 9ماهه کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 شرکت زغال سنگ پروده طبس با حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران تاصیکو و مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت برگزار شد.

کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای 9 ماهه سال 1401را تشریح کرد و گفت کزغال در این مدت موفق به انجام 3018 متر پیشروی در معادن زیرزمینی زغال سنگ، استخراج 1460هزار تن زغال خام و تولید 510 هزارتن کنسانتره شده است که در مقایسه با عملکرد مشابه سال گذشته شرکت زغال سنگ پروده طبس رشد 84 درصدی در تولید محصول را تجربه کرده است.

مدیرعامل کزغال همچنین بیان کرد که با انجام اقدامات برای مدیریت مصرف انرژی در دوره 9 ماهه سال1401 مصرف برق به میزان ۲۲/۱درصد و مصرف آب به میزان ۲۲/۶درصد به ازای هر تن تولید کنسانتره در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی افزود افزایش میزان گاز حاصل از پیشروی ها با توجه به افزایش عمق معدن، فرسودگی و عمر زیاد تجهیزات و ماشین آلات پیشروی و تحریم های بین المللی از جمله چالش‌های شرکت می باشد.

شرکت زغال سنگ پروده طبس با هدف توسعه پایدار پهنه زغالی طبس و رشد تولید ملی کنسانتره زغال سنگ، اجرای سیستم زهکشی گاز متان در پیشروی ها، خرید تجهیزات تمام مکانیزه ست دوم لانگوال و برنامه‌ریزی جهت انتقال تکنولوژی های مدرن و روز دنیا در حوزه معدنکاری به ایران را در دستور کار خود دارد.

آدرس کوتاه شده: