شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۹ ۳۶۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

خدمات ارزنده شرکت زغال سنگ پروده طبس در حوزه علمی و فرهنگی قابل تقدیر است

با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس از همراهی شرکت زغال سنگ پروده طبس در پیشبرد برنامه ای آموزشی و فرهنگی و توسعه علمی شهرستان تقدیر شد.

خدمات ارزنده شرکت زغال سنگ پروده طبس در حوزه علمی و فرهنگی قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی کزغال، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس و همراهان، با حضور در مجموعه اداری ضمن دیدار با مدیر عامل، از همراهی این شرکت با آموزش و پرورش در سال های متمادی و اقدامات شایسته ایشان در توسعه علمی و آموزشی شهرستان در قالب مسئولیت های اجتماعی، تقدیر شد.

کدخدایی در این دیدار، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه های محرم و صفر، گزارشی از فعالیت های آموزش و پرورش ارائه کرد

ایشان با توجه به پایین بودن سرانه آموزش و پرورش برای هر دانش آموز، کمبود فضای آموزشی و کمک به ساخت و ایجاد فضای آموزشی جدید، تجلیل از برترین های کنکور و پیشکسوتان فرهنگی، خواستار مشارکت و تعامل این شرکت با آموزش و پرورش شهرستان شد.

مدیر عامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در این دیدار، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و ابراز خرسندی از حضوری شدن مدارس پس از چند سال شرایط کرونایی و برگشت مجدد شور و نشاط در نظام تعلیم و تربیت، یکی از دغدغه های شرکت را با توجه به برنامه های توسعه ای، عدم وجود نیروی کار ماهر بومی در معادن زغالسنگ در آینده نزدیک دانست که می شود با تعامل وهمکاری دو جانبه این خلاء را با تربیت نیروی کار در هنرستان فنی و برحسب نیاز معادن برطرف نمود.

کریتی ثانی افزود، شرکت زغال سنگ پروده طبس به مسئولیت های اجتماعی خود پایبند است ولی در حال حاضر این شرکت بورسی شده است و برای انجام رسالت اجتماعی نیاز به طرح، بررسی و تصویب موارد پیشنهادی در هیأت مدیره شرکت می باشد.

شایان ذکر است که در این دیدار، آقایان طبسی زاده معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، مرادی معاون آموزشی و تقی زاده، آزاد و جواد موسوی از کارشناسان آموزش و پرورش حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: