یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۰۷:۱۴ ۵۳۱
طبقه بندی: آرشیو
چچ

گام چهارم تحول ساختاری کزغال

گام چهارم تحول ساختاری کزغال

انتصابات ستادی برای تکمیل ساختار جدید سازمانی اجرایی شد

گام چهارم تحول ساختاری کزغال

به گزارش روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس، گام چهارم برنامه اصلاح ساختار سازمانی کزغال در بخش ستادی اجریی شد.

رمضان کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت، در خصوص احکام صادره گفت مرحله چهارم اصلاح ساختار بر اساس طرح مشاور و تصویب هیئت مدیره، در حوزه ستاد، به مرحله اجرا گذاشته شد تا چرخه رسمی پشتیبانی مدیریتی جهت تسریع پیگیری تحقق اهداف و برنامه های شرکت، تکمیل گردد.

وی همچنین با اشاره به اهداف راهبردی شرکت زغال پروده طبس برای تحقق افزایش ظرفیت تولید داخلی برای کمک به فعال سازی ظرفیت های موجود کک سازی کشور و صنعت فولاد، اظهار امیدواری نمود در تصمیم سازی های کلان برای رونق صنعت زغال سنگ کشور، به توانمندی، تجربه و تخصص موجود در این مجموعه از نظر دانش فنی، ظرفیت تجهیزاتی و سرمایه انسانی متخصص برای توسعه معدنکاری منطقه و کشور، توجه شود.

شایان ذکر است که بر اساس احکام صادره، آقایان علی جراحی به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی، کنترل و توسعه، حمیدرضا محمدیان به عنوان سرپرست مدیریت دفتر مدیرعامل، عبدا... عبدالهی به عنوان سرپرست مدیریت حراست، حسین گندمی ثانی به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی و قراردادها، سیدمحمدباقر میرزاده به عنوان سرپرست مدیریت آزمایشگاه و کنترل کیفیت، محمدناصر شفیعیان به عنوان سرپرست مدیریت حسابرسی داخلی و خانم سیده فاطمه موسویان به عنوان سرپرست مدیریت خرید و تدارکات منصوب شدند.

آدرس کوتاه شده: