چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۳:۳۷ ۵۱۸
طبقه بندی: آرشیو
چچ

اجرای طرح اصلاح ساختار سازمانی با صدور احکام حوزه سرمایه های انسانی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس، برنامه اصلاح ساختار سازمانی با هدف چابک سازی سازمان و بهبود فرایندها که با بررسی مشاور متخصص تهیه و به تأیید هیئت مدیره شرکت رسیده است، با صدور احکام حوزه سرمایه های انسانی وارد فازاجرایی شد.

اجرای طرح اصلاح ساختار سازمانی با صدور احکام حوزه سرمایه های انسانی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس، برنامه اصلاح ساختار سازمانی با هدف چابک سازی سازمان و بهبود فرایندها که با بررسی مشاور متخصص تهیه و به تأیید هیئت مدیره شرکت رسیده است، با صدور احکام حوزه سرمایه های انسانی وارد فازاجرایی شد. بر این اساس، حکم سرپرستی معاون و مدیران این حوزه به امضای مدیرعامل رسید و ابلاغ گردید.

رمضان کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت، در مراسم ابلاغ رسمی احکام صادره، اجرای تغییرات و اصلاحات ساختاری را گامی مهم در مسیر بهبود فرایندهای سازمانی و چابک سازی شرکت جهت نیل به اهداف و برنامه ها عنوان کرد و افزود، افراد باید در جایگاه های جدید خود تلاشی مضاعف به خرج داده و با هم افزایی منابع موجود و همسوسازی جریان حرکت ارکان مختلف شرکت، با شتاب و کیفیت بهتری در مسیر انجام وظایف محوله گام بردارند.

وی تأکید کرد که اغاز طرح اصلاح ساختار با صدور احکام حوزه سرمایه های انسانی، نشان دهنده اهمیت این بخش برای تسهیل و تسریع مسیر حرکت شرکت است چرا که منابع انسانی به عنوان مهمترین دارایی سازمان، نیروی اصلی محرکه و پیشران قدرتمند حرکت هدفمند سازمانی است.

شایان ذکر است که بر اساس احکام صادره، آقای ایمان یونسی مقدم به عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی منصوب شد و احکام مدیران این معاونت نیز ابلاغ گردید که آقایان کریم ضرابی به عنوان سرپرست مدیریت امور کارکنان، مهدی محمدی به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و خانم زهره بخشایی مقدم به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و توسعه سرمایه های انسانی تعیین گردیدند.

آدرس کوتاه شده: