دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۱۷ ۵۲۵
طبقه بندی: آرشیو
چچ

هاشمی رسما فعالیت خود را در تاصیکو آغاز کرد

صبح امروز طی مراسمی غلام رضا سلیمانی از مجموعه صدرتامین خداحافظی کرد و حسین هاشمی فعالیت خود را در تاصیکو به عنوان سرپرست آغاز کرد.

هاشمی رسما فعالیت خود را در تاصیکو آغاز کرد

صبح امروز طی مراسمی غلام رضا سلیمانی از مجموعه صدرتامین خداحافظی کرد و حسین هاشمی فعالیت خود را در تاصیکو به عنوان سرپرست آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور سعید عبودی، رئیس هیات مدیره و مدیران تاصیکو برگزار شد، از زحمات غلامرضا سلیمانی تقدیر شد. در ابتدای جلسه عبودی ضمن تبریک ایام دهه فجر، با تقدیر از زحمات سلیمانی گفت: در این مدت با سکان داری دکتر سلیمانی، هلدینگ صدر تامین چهره بسیار ارزشمندی در بین سهامدارن و سرمایه گذاران صدر تامین پیدا کرده است. در این مدت 2 سال و نیم موانع زیادی که صد راه توسعه صدر تامین بود با اقدامات راهبردی و مدیریت دقیق سلیمانی رفع شد و مسیر رشد هموار تر شد، امید واریم که از وی در مدیریت های کلان کشور بهره کافی برده شود.

عبودی افزود: با اینکه حسین هاشمی به عنوان عضو هیات مدیره غیر موظف در صدر تامین حضور داشت، بسیار راهگشا بوده و با پیشنهادهای سازنده خود توانست مشکلات زیادی را حل کند. هاشمی بدنه شرکت را به خوبی می شاند و توانایی هدایت و تحقق برنامه هایی که در پیش روی هلدینگ است را دارد.

غلامرضا سلیمانی، با قدردانی از پرسنل شرکت گفت: برای کلیه کارکان صدر تامین اعتلای نام شرکت بر هر کار دیگر ارجحیت داشته و هدف کلی اعتلای نام شرکت بوده است.

وی افزود: آرزوی من این است که آقای هاشمی بیش از من منشا خیر و برکت برای سهامداران باشد.

حسین هاشمی، سرپرست جدید هدلینگ، با تشکر از زحمات سلیمانی در طول مدت مدیریت وی و قدردانی از تلاش بی وقفه و حضور پرنگ دکتر سلیمانی و سایر اعضای هیات مدیره، گفت: برای دکتر سلیمانی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوام با همکاری پرسنل ستادی و مدیران عامل شرکت های تابعه و همکارانشان بتوانیم قدم های محکمی برداریم.

وی گفت: اعتقاد قلبی من به مدیریت مشارکت محور بوده و امید دارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود با نگاه تیمی و مشارکتی حرکت رو به جلو خود را ادامه دهیم و با هم افزایی و خرد جمعی و توجه ویژه به اهداف هلدینگ به مجموعه صدر تامین شتاب بیشتری بدهیم.

وی افزود: مهم ترین وظیفه ما، نظارت بر منابع عظیم شرکت است و توجه به اشتغال زایی، عدالت اجتماعی و فقر زدایی از محوری ترین اقدامات ما در ادامه کار خواهد بود.

حمزه وکیلی، عضو موظف هیات مدیره تاصیکو و معاون نظارت بر شرکت ها نیز بیان داشت: روحیه پرسنل جهادی بوده است و تمامی توان همکاران ما طی این مدت خدمت به مردم عزیز ایران است بنابراین امیدواریم در ادامه راه نیز با اتکا به پتانسیل خانواده بزرگ صدرتامین شاهد رشد، توسعه و تحقق برنامه های صدرتامین باشیم.

آدرس کوتاه شده: