شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۰ ۱۵۲
طبقه بندی: آرشیو
چچ

در آستانه هفته کار و کارگر صورت گرفت:

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان کزغال

به منظور گرامیداشت هفته کار و کارگر و با هدف تجدید دیدار و تجلیل از زحمات و خدمات بازنشستگان، مراسم تقدیر از کارکنان بازنشسته سال ۱۴۰۲ شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، آیین تکریم بازنشستگان سال ۱۴۰۲ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس، روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، تعدادی از معاونین و مدیران و بازنشستگان و خانواده های آنها در محل مجموعه رفاهی اداره مرکزی این شرکت معدنی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس اظهارداشت بازنشستگان عزیز پس از سال ها فعالیت شرافتمندانه و تلاش و خدمت صادقانه، امروز وارد مرحله جدیدی از دوران زندگی خود می شوند و ما از بازنشستگان تجلیل می کنیم تا این بزرگواران بدانند به یادشان بوده و قدردان زحمات آنها هستیم.
وی در ادامه ضمن بیان گزارشی از فعالیت معدنکاری و برنامه های توسعه شرکت، عنوان نمود جایگاه امروز شرکت بدون تردید مرهون تلاش کلیه همکاران بازنشسته ای است که با تحمل تمامی دشواری ها و مشکلات، بستری را فراهم نموده اند تا در نهایت، ثمره این مجاهدت های شبانه روزی در قالب شرکت زغال‌سنگ پروده طبس به شکوفایی برسد و این مجموعه معدنی بر قله افتخار صنعت زغال سنگ کشور بایستد.
اجرای چند قطعه موسیقی، شومنی و استندآپ کمدین، خاطره گویی و برگزاری مسابقه، از دیگر بخش های مراسم تقدیر و تجلیل از بازنشستگان شرکت زغال سنگ پروده طبس بود.
شایسته ذکر است در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود، از بازنشستگان شرکت زغال سنگ پروده طبس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
روابط عمومی کزغال

آدرس کوتاه شده: