شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵ ۲۴۰
طبقه بندی: مناقصات و مزایدات
چچ

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در کزغال

در گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، مانور امداد و نجات با هدف ارزیابی میزان آمادگی کارکنان و بهینه سازی مدیریت حوادث و خطرات احتمالی، در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد.

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در کزغال

به گزارش روابط عمومی کزغال، ششمین مانور امداد و نجات و مدیریت بحران شرکت زغال سنگ پروده طبس روز سه شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ با هدف ارزیابی میزان
آمادگی موجود زیر ساخت ها و منابع، بررسی سطح واکنش و سرعت عمل اقدامات پدافندی به منظور بهبود فرآیند مدیریت بحران و امداد و نجات معدنی با حضور تیم های عملیاتی، پشتیبانی و مدیریتی برگزار شد.

در این مانور، خرابکاری فرضی در نقاط حساس منطقه معدنی پروده طبس شناسایی و خنثی گردید. حریق دپوی کنسانتره زغال سنگ در جوار سیلوی 2000 تنی این ماده معدنی و همچنین مخزن سوخت و یکی از پمپ های مهم کارخانه زغالشویی این شرکت معدنی با حضور به موقع تیم های آتش نشانی مهار و با حضور عوامل اورژانس، امدادرسانی سریع و مؤثر به مصدومان فرضی صورت پذیرفت.


در پایان این مانور که حضور به موقع تمامی عوامل اجرایی در صحنه و سرعت عمل در ارائه خدمات مؤثر، از نقاط قوت آن بود، جلسه ای با حضور عوامل دست اندرکار و گروه ارزیاب تشکیل شد و نقاط قوت و قابل بهبود این مانور مورد بررسی قرار گرفت .

شایان ذکر است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان طبس و مدیر معاونت عملیات و همچنین مدیر معاونت مطالعات و برنامه ریزی مالی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با حضور در منطقه معدنی پروده، از نزدیک بر اجرای این مانور نظارت داشتند.

آدرس کوتاه شده: